میرزا
میرزا
هرچی گیرم بیاد for ever alone
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب: ترول,عکس جالب , عکس عجیب ,ترول زیبا,طنز,عکس طنز, توسط میرزا نوروز |

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:41---6 آذر 1391
مامانم میگه دیگه نمیزارم بری اینترنت بد اموزی داره
پاسخ:کجا این که مخوایم بچه های مردمو میلیاردر کنیم بد اموزی داره .بشکنه این دس که نمک نداره


منا
ساعت23:11---4 آذر 1391
بدونین اگه من پرفسفر نشدم تقصیر بابامهپاسخ:پس فکر میکنی من الان برای چی اینجام من الان باید تو جزایر هاوایی در حال افتاب گرفتن باشم . همه تقصیر بابا و مامانمه

بیل
ساعت12:55---4 آذر 1391
چرا عکسمو این قدر بد انداختن بی شورا؟پاسخ:بابا خوب نذارید عکستونو بگیرن پخش کنن بعد نیاین نق نق کنین .نگه کن من نذاشتم عکسمو بزارن به سه دلیل یک:ریا نشه دو: بلد نیستن عکس بگیرن سه : اگه عکس منو میزاشتن فقط یه پست جداگونه باید برای میزان داراییم میزاشتن

(فیسبوک آبی)BAT
ساعت0:51---15 آبان 1391
دقیقا! آقا من رفتم ترک کنم!

سیما
ساعت23:29---4 آبان 1391
یک ساعت وایسادم حساب کردم دارایشون به تومن چه قدر میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.